سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرتو مهر/ گردهم‌آیی زیارتی روشن‌دلان در آستان مقدس شاهچراغ + تصاویر

به همّت معاونت علمی، آموزشی و پژوهشی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام، در مراسمی با حضور جمعی از روشن‌دلان و فعالان حوزه توانمندسازی، دو مکان اختصاصی دعا و مطالعه‌ی کتب ادعیه مجهز به کتاب‌های بریل و امکانات مطالعه ویژه نابینایان، در رواق دارالعباده حرم مطهر افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، اذن دخول با خوانش دانش آموز نابینا محمدمهدی کهندل از روی کتاب بریل زیارتنامه حضرت احمدبن‌موسی (ع) و حرکت دسته‌جمعی روشن‌دلان و مسئولان مربوطه، به سوی روضه‌ی منوره و زیارت ضریح مطهر این امامزاده جلیل القدر همراه بود.

پس از حضور مهمانان در رواق دارالعباده و قرائت قرآن بریل توسط ذاکری قاری روشن دل، مراسم با سخنرانی شایسته‌نیا مدیر موسسه نابینایان توانگران کارآفرین و سپس دکتر هوشیار مدیرکل بهزیستی استان فارس ادامه یافت.

در ادامه مهدی محسنی، برنامه‌های حرم مطهر برای مناسب‌سازی خدمات و فضا و امکانات این بارگاه منور، برای جامعه‌ی توانخواهان را تشریح کرد.

در پایان مراسم ضمن رونمایی از دو مکان ویژه زیارتی نابینایان در رواق دارالعباده مجهز به میز و قفسه کتاب و کتاب‌های بریل زیارتی و ادعیه، از چند تن از حافظان نابینای قرآن کریم تقدیر و به رسم یادبود هدایایی متبرک از سوی حرم مطهر به نابینایان شرکت کننده در مراسم اهدا شد.

در ادامه، روشن دلان و شرکت کنندگان در مراسم به زیارت حرم مطهر رفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.