سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان آتش سوزی‌های عمدی در شهرستان تفتان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پنج نفر از عاملان آتش سوزی‌های عمدی اخیر در سطح شهرستان تفتان در عملیات‌های منجسم پلیس استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع چند فقره آتش سوزی عمدی در تفتان؛ معادن؛ محل‌های تفریحی و همچنین ایجاد نا امنی و نارضایتی عمومی در سطح شهرستان بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند.

وی ادامه افزود: پس از بررسی‌های اولیه توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد؛ افراد ناشناسی با استفاده از مواد سوختی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن در راستای ناامن کردن منطقه و ایجاد نارضایتی عمومی کرده اند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس تفتان با همکاری ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی موفق شدند؛ مخفیگاه پنج نفر از عاملان اصلی را شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه متهمان را در مناطق روستایی دستگیر کنند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی با توجه به قرائن و شواهد موجود؛ با انگیزه اختلافات قبلی؛ خاطر نشان کرد: پلیس با ناقضان حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد خواهد کرد و در این ارتباط همکاری مردم با پلیس الزامی است.

برچسب ها: آتش سوزی ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.