سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا اسطوره‌های فداکاری و عزت ایران اسلامی هستند

استاندار همدان گفت: شهدا از تمام هستی خود گذشتند تا ارزش‌های اسلامی و عزت ایرانی در این کشور ماندگار شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان، از خیر و برکت این برنامه برای جامعه سخن به میان آورد و گفت: در ادامه کنگره باید یادواره‌های شهدای اقشار مختلف را در استان برگزار کنیم.

اوگفت: شهدا از تمام هستی خود گذشتند تا ارزش‌های اسلامی و عزت ایرانی در این کشور ماندگار شود گفت: خون شهدا موجب بقا و دوام کشور شده و به خاطر این روحیه ایثارگری خداوند متعال توجه ویژه‌ای به ایران عزیز دارد.

استاندارهمدان ولایتمداری را یکی از شاخصه‌های شهدا عنوان کرد و گفت: امامین انقلاب به مانند ناخدای کشتی در اقیانوس ژرف کشور را به درستی هدایت و زمینه پیشرفت آن را مهیا کردند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دومین کنگره شهدا در استان با همت مجریان و دستگاه‌ها به شایستگی برگزار شد و رضایت خاطر مقام معظم رهبری را فراهم کرد گفت: این برنامه در سایه وحدت، انسجام و همدلی همه دستگاه‌ها به بهترین نحو اجرا شد و اگر اشکالاتی هم هست باید در برنامه‌های بعدی جبران شود.

او با اشاره به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی در دومین کنگره ملی شهدا گفت: شهدای عزیز وطن خالصانه برای خدا جان خود را فدا کردند و ما باید راهرو راستین آن‌ها باشیم.

سردار مظاهر مجیدی در پایان سخنانش از دست‌اندرکاران برپایی اجلاسیه شهدا در همدان تقدیر کرد و گفت: کار برای شهدا باید مستمر انجام شود و انتظار بر این است پایان کنگره دوم آغاز کار شروع کنگره سوم باشد.

برچسب ها: شهدا ، کنگره ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.