سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه خواهر حاج احمد متوسلیان به مادران و همسران

خواهر حاج احمد متوسلیان گفت: مادران، خواهران و همسران باید در پرورش شریک زندگی، برادر و فرزند خود دقت کنند تا به نهایت رشد و عاقبت بخیری برسند.

فریده متوسلیان خواهر حاج احمد متوسلیان که با رادیو مقاومت گفتگو می‌کرد، در مورد نقش مادر حاج احمد متوسلیان در شکل گیری روحیه مقاومت و استقامت وی گفت: مادر الطاف و محبت بی‌پایان و دقت شدیدی روی تربیت ما فرزندان به ویژه حاج احمد داشتند. احمد متوسلیان جاویدالاثر هستند و مقام معظم رهبری نیز از ایشان با عنوان «جاوید نشان» یاد کردند.

وی ادامه داد: برادرم از یک خانواده ریشه‌دار و با اصل و نسب بود و سر سفره پدر و مادر بزرگ شد و البته خیلی هم روی خودش کار کرده بود. پانزده ساله بودم که برادرم جاویدالاثر شد. من و برادرم رابطه بسیار صمیمی با هم داشتیم.

وی با اشاره به مصاحبه حاج احمد درباره آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: برادرم گفت که شرف و انسانیت و مردانگی ما در شهر خرمشهر است چرا که اگر خونین شهر سقوط کند تا یک سال آینده ما نیروی نظامی نخواهیم داشت.

خواهر حاج احمد متوسلیان اظهار کرد: بعد از اینکه آزادسازی خرمشهر، اسرائیل برای گرفتن طعم شیرین پیروزی از ما، به جنوب لبنان حمله کرد و قرار شد حاج احمد به عنوان شجاع‌ترین و دلاورترین فرد سپاه و فرمانده بزرگترین لشکر سپاه به لبنان اعزام شود تا با اسرائیلی‌ها مقابله کند.

وی به اظهارات حاج احمد متوسلیان در هنگام اعزام به اسرائیل اشاره کرد و گفت: حاج احمد نقل کرد که ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد؛ هر کسی هست بسم الله و هر کسی هم که نیست خداحافظ. همچنین در جای دیگر گفته بود که هر جا کلمه لا اله الا الله گفته شود مرز اسلامی است و ما شب هنگام همچون عقاب بالای سر اسرائیلی‌ها فرود خواهیم آمد و اسرائیل وحشت زده خواهد شد.

فریده متوسلیان گفت: برادرم گفته بود که اگر هر کدم از ما یک سطل آب روی اسرائیل بریزیم اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و اسرائیل باید از صحنه روزگار زدوده شود و شما مردان غیور باید تا انتهای مسیر را بروید و خطاب به بسیجی‌ها می‌گوید هر وقت پرچم اسلامی را در انتهای افق کوبیدید استراحت کنید».

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
شهدا بهترین الگوی اجتماعی هستند.
روحشان شاد به برکت حمد و صلوات