سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت وجود برنامه در زمینه جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در صورتی که برای جهاد تبیین برنامه داشته باشیم، موفق خواهیم بود و افراد را بیدار خواهیم کرد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در قرارگاه جهاد تبیین استان با اشاره به اینکه شرایط برای کار‌های تبیینی فراهم است، گفت: آدمی در هر شرایطی که باشد کارش از نقص خالی نیست، اما در مجموع کار‌های خوبی در بحث تبیین انجام شده است.

او افزود: جنبه‌های عملیاتی مسائل مربوط به تبیین در آینده نزدیک باید صورت بگیرد، اسلام و دین خدا مخصوص یک قشر، کشور و قوم نیست لذا همه مسئولین ذیربط باید در تصمیم گیری‌ها همه اقشار را در نظر بگیرند.

آیت الله عبادی ضمن آرزوی پیروزی فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی با اشاره به اینکه جریان فلسطین مظلوم دنیا را متحول کرده، اظهار کرد: با طرح و برنامه درست می‌توان افرادی که گمراهند را با اندک توجیهی بیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: توطئه‌هایی که چند سال قبل برنامه ریزی کرده بودند به صورت یک جنگ ترکیبی خیلی‌ها را به طمع انداخته بود که با لطف پروردگار مواجه با شکست شد.

او گفت: شکست این توطئه‌ها برای زمینه سازی فعالیت‌ها کارآمد بود، به برکت خون‌های مظلومین زمینه برای روشنگری فراهم شد که این روشنگری در سطح جهانی است.

به گفته آیت الله عبادی امروز پر رنگ‌ترین مسئله، جریان فلسطین مظلوم است به طوری که مشاهده می‌کنید دنیا را متحول کرده یعنی مردم در جای خودش، حتی مسئولین شورای امنیت و سازمان مللی که در مجموعه استعمارگران تعریف شده و برنامه هایشان به نفع استعمارگران است، اما بعضی از افرادی که در مجموعه سازمان ملل هستند از کار‌های خودشان فریاد می‌زنند.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان خطاب به اعضای قرارگاه جهاد تبیین گفت: اگر بر اساس سیاست‌گذاری‌های خوبی که انجام می‌دهید و در این شرایط که زمینه مساعد است یک طرح و برنامه‌ای داشته باشید، افراد گمراه با اندک توجیهی بیدار می‌شوند در زمینه تبیین موفق خواهیم بود.

او گفت: باید توجه داشت برخی‌ها وابسته به استعمارگران هستند و از خواب بیدار نخواهند شد، استعمار گران که با همه قساوت عمل کردند، امروز به شکست خود اعتراف کرده اند، لذا اگر تبلیغات به صورت موفق فعال شود زمینه فراهم است.

آیت الله عبادی بیان کرد: امروز کسی نمی‌تواند انکار کند که جهان به دو جبهه اسلام و عدالت خواهی در مقابل ظلم و استعمار است و بر کسی پوشیده نیست که پیروزی با اسلام است لذا طرح‌های تبیینی در اولویت است.

به گفته نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بی حجابی و بی عدالتی و ایجاد مشکلات اقتصادی از جمله اقدامات مهم جبهه ظلم برای پیروزی است که باید روی همه این مسائل کار شود، پیشنهادات در خصوص اینکه وارد جنبه‌های عملیاتی باید شد، داده شود.

برچسب ها: جهاد تبیین ، ولی فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.