سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۵۴ کیلو حشیش و تریاک در رودان

با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان رودان قاچاقچیان در انتقال ۱۵۴ کیلو حشیش و تریاک کشف شد. 

سرهنگ حسین زارعی فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقایله جدی با پدیده قاچاق  حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید که از مسیر منوجان به سمت بخش جغین در حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف دادند.

او گفت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی، نهایتاً خودرو وارد منزل شخصی به هویت معلوم شده که در بازرسی از داخل منزل مورد نظر، مقدار ۸۵ کیلو تریاک کشف و یک متهم درمحل دستگیر شد.

این مسئول انتظامی گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید مریدی این شهرستان طی عملیاتی دیگردر اوایل بامداد امروز حین کنترل خودرو‌های عبوری محور رودخانه - بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری تیبا به رانندگی دو نفر آقا و خانم مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی متوقف و در بازرسی دقیق از داخل خودرو، مقدار ۶۹ کیلومواد مخدر حشیش کشف و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: با هوشیاری و تلاش ضربتی ماموران انتظامی استان طی دو عملیات جداگانه ضمن شناسایی و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲ دستگاه خودرو حامل مواد توقیف و ۱۵۴ کیلو حشیش و تریاک کشف کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.