سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط۲۵۰ کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در اهواز

رئیس دامپزشکی اهواز از کشف و ضبط ۲۵۰ کیلوگرم انواع آبزیان حرام گوشت در این کلانشهر خبر داد.

 سیدمرتضی قریشی رئیس دامپزشکی اهواز گفت: باتوجه به بازرسی بهداشتی کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه آبزیان در سطح اهواز، ۲۵۰ کیلوگرم از آبزیان حرام گوشت ازجمله لابستر کشف و ضبط شد.

او  با اشاره به ممنوعیت عرضه و مصرف آبزیان حرام گوشت، افزود:  در این خصوص با جدیت همه موارد تخلف را پیگیری خواهیم کرد و برابر مقررات با متخلفان مطابق با ضوابط و مقررات موضوعه برخورد قانونی لازم صورت می‌پذیرد.

رئیس دامپزشکی اهواز با بیان اینکه با عوامل توزیع این‌گونه آبزیان هیچگونه مماشاتی نخواهیم داشت، ادامه داد: از شهروندان تقاضا شده است هنگام خرید انواع ماهی دقت داشته باشند و برای اطمینان بیشتر از سلامت و حلیت آبزیان، ضمن آگاهی و شناخت انواع آبزیان، خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و زیر نظر دامپزشکی شهر اهواز انجام دهند و از خرید ماهی از دستفروشان و یا خودرو‌ها و فروشندگان سیار اکیدا خودداری کنند.

آقای قریشی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله عرضه آبزیان حرام گوشت مراتب را به شماره تماس ۰۶۱۳۳۳۶۹۱۲۱ اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
همه جا خرچنگ، هشت پا و .... پیدا میشه. چیزی که نیست نظارته. همین بازار میوه فروشای سی متری اوندفعه خیلی راحت داشتن میفروختن