سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام تعمیرات توربوست واحد دوم نیروگاه حرارتی زرند به دست متخصصان داخلی

تعمیرات واحد دوم نیروگاه حرارتی زرند پس از دمونتاژ قطعات توربین، انجام تست‌های الکتریکی ژنراتور و تست‌های غیر مخرب توربین در حال انجام است.

 ایمان پشتوان مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق زرند گفت: بر اساس برنامه زمانبندی تعمیرات ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و هماهنگی با مدیریت شبکه برق ایران، تعمیرات اساسی واحد دوم نیروگاه حرارتی زرند با هدف آمادگی کامل واحد‌ها در پیک تابستان سال ۱۴۰۳ و تولید برق پایدار به مدت ۷۰ روز با تکیه بر توان متخصصان باتجربه داخلی در حال انجام است.

پشتوان ضمن اشاره به انجام تست‌ها و تنظیمات بر روی تجهیزات و در نهایت مونتاژ واحد افزود: همزمان با تعمیرات اساسی توربوست واحد دوم نیروگاه، اصلاح و تعویض مقطعی عایق بویلر‌های اول و دوم، اصلاح مسیر‌های هوای ورودی بویلر‌ها و همچنین رفع عیوب مربوط به تجهیزات جانبی نیروگاه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق زرند در ادامه ضمن بیان هدف و اهمیت این تعمیرات اساسی گفت: مجموعه اقدامات و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان در مدت زمان تعمیرات اساسی واحد دوم و تعمیرات دوره‌ای واحد اول نیروگاه حرارتی زرند ضمن افزایش راندمان واحد‌ها تولید و تامین برق پایدار را برای عبور موفق از پیک تابستان سال آینده را به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است نیروگاه حرارتی زرند با برخورداری از دو واحد به ظرفیت نامی ۶۰ مگاوات در شمال‌غربی استان کرمان و در مجاورت شهرستان زرند واقع شده و نقش بسزایی در پیک بار ایفا خواهد نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.