سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری‌ها برای پرداخت تعهدات بیمه‌ای در حق خانواده‌های متوفیان حادثه لنگرود

رئیس کل دادگستری استان گیلان با دعوت از مسئولین یکی از شرکت های بیمه در استان و شعبه لنگرود از پرداخت خسارت حداکثری به خانواده متوفیان حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با دعوت از مسئولین یکی از شرکت های بیمه در استان و شعبه لنگرود دستور داد حداکثر مساعدت در کمترین زمان به خانواده‌های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود صورت گیرد. 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه کمپ لنگرود مسئولیت خود را در قبال حوادث نزد بیمه دانا بیمه کرده بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه همه افراد حادثه دیده تحت بیمه مسئولیت مدنی نبوده بلکه تعداد اندکی از پذیرش شدگان و کارکنان تحت بیمه بودند لذا شرکت بیمه موظف است حداکثر تعهدات بیمه‌ای را در اسرع وقت در حق خانواده متوفیان کارسازی نماید. 

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضایی از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از خانواده‌های این آسیب دیدگان استفاده می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان در پایان با اشاره به اینکه پرونده مذکور در دادگستری در حال رسیدگی است گفت: با مسببین و متخلفین در این حادثه برخورد سریع و قاطع قانونی صورت خواهد گرفت و نتیجه اقدامات به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

پیکر ۳۲ قربانی حادثه لنگرود تحویل بستگان شد

علی سلیمانپور مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان اظهار داشت: پس از انجام مراحل تخصصی و آزمایشات DNA، علت فوت و هویت ۳۲ قربانی حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود شناسایی و روز گذشته (دوشنبه ۱۵ آبان) پیکر ۲۹ تن از این قربانیان و در روز جاری نیز سه پیکر باقیمانده تحویل بستگان شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان همچنین افزود: با توجه به ابعاد دلخراش حادثه و عدم تمکن خانواده قربانیان، با هماهنگی و دستور رئیس سازمان پزشکی قانونی و مرجع قضایی ذی ربط تعرفه‌های مربوط به معاینات و آزمایشات تخصصی انجام شده در پزشکی قانونی برای کلیه این فوت شدگان رایگان محاسبه شد.

یادآور می‌شود بر اساس سیاست‌های سازمان مبنی بر تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مناسب به مردم و در جهت کاهش آلام داغدیدگان در حوادث جمعی، قربانیان و متوفیان حوادث دسته جمعی به صورت رایگان معاینه و تعیین هویت می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.