سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن نژاد خبر داد؛

سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال در گردشگری فارس

مدیرکل میراث فرهنگی فارس از صدور ۱۸ موافقت اصولی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری استان خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲ اظهار کرد: ۱۸ موافقت اصولی طرح‌های گردشگری در حوزه معاونت سرمایه‌گذاری این اداره کل صادر شده است که ایجاد اشتغال ۳۱۹ نفر را در پی دارد.

او ادامه داد: در مهرماه گذشته تعداد ۶ مجوز ایجاد نیز برای طرح‌های گردشگری در حوزه سرمایه‌گذاری اداره کل صادر شد که با حجم سرمایه‌گذار بیش از هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۹۱ نفری این مجوز‌ها صادر شده است.

او افزود: یکی از راه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات است که این اداره کل ماهانه متقاضیان دریافت تسهیلات را جهت اخذ وام به بانک عامل معرفی می‌نماید تا شرایط مناسب‌تری درراستای حمایت از سرمایه گذران بخش خصوصی در زمینه گردشگری فراهم آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اضافه کرد: رویکرد افراد جهت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری رویکرد مثبتی است و علاقه‌مندان بسیاری حاضر به سرمایه‌گذاری در این بخش هستند که اداره کل میراث فرهنگی استان نیز به‌عنوان متولی تلاش دارد با سرعت دادن به درخواست‌های سرمایه‌گذاران زمینه رضایت خاطر آنان را به وجود آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.