سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور هشدار سطح نارنجی در استان خراسان شمالی

بنا براعلام کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی از عصر امروز اغلب نقاط خراسان شمالی را در بر می‌گیرد.

 این بار‌ان‌ها علاوه بر لطافت هوای پاییزی آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل هاو کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دماباران و سرما در راه است/ صدور هشدارسطح نارنجی در خراسان شمالی را در پی خواهد داشت.

مظاهر عظیم زاده در گفتگو با خبربخش صبحگاهی رادیو اترک گفت: فعالیت این سامانه بارشی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود که سبب وزش باد لحظه‌ای شدید، بارش باران و مه و در برخی نقاط موجب رگبار باران و رعد و برق می‌شود.

وی افزود: این سامانه بارشی بیشتر مناطق استان به ویژه شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه و نیز مناطقی از بجنورد، شمال شیروان و نیمه شرقی اسفراین را در بر می‌گیرد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: بنا بر شدت بارش‌ها و آب گرفتگی معابر و کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در شهرستان‌های رازو جرگلان، مانه و سملقان بجنورد، جاجرم و گرمه هشدار سطح نارنجی و برای شهرستان‌های اسفراین، شیروان و فاروج، هشدار سطح زرد صادر شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی هم با اشاره اینکه این سامانه بارشی تا ظهر روز چهارشنبه در استان فعال است، اعلام کرد: با توجه به رگباری بودن بارندگی ها، آبگرفتگی  معابر، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها، از این رو مردم در حریم رودخانه‌ ها توقف نکنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.