سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش هورسان در ارومیه برای کسب پیروزی

تیم هورسان رامسر در هفته چهارم لیگ برتر والیبال، فردا به دنبال پیروزی مقابل شهرداری ارومیه است

هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران فردا چهارشنبه ۱۷ آبان با هفت دیدار در شهر‌های اردکان (دو مسابقه)، ارومیه، یزد، تهران (دو مسابقه) و اصفهان پیگیری خواهد شد.

هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان در حالی با هفت دیدار پیگیری می‌شود که فولاد سیرجان صدرنشین جدول در تهران برای حفظ جایگاه خود تلاش می‌کند و تیم‌های دوم تا پنجم جدول در بازی‌های خانگی به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم شهرداری ارومیه که تاکنون هیچ برد و امتیازی به دست نیاورده و در انتهای جدول مسابقات قرار دارد، این هفته در سالن غدیر ارومیه به دنبال نخستین برد خود در این مسابقات است.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی حریف سرسخت هورسان را پیش رو دارند که با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و به راحتی به حریفان خود امتیاز نمی‌دهد.

هورسانی‌ها در هفته اول مغلوب فولاد سیرجان شدند اما در دو مسابقه بعدی تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان را شکست دادند، البته رحمان محمدی‌راد معتقد است که شرایط تیم هورسان امسال شرایط سختی است، زیرا آخرین تیمی است که شروع به جذب بازیکن کرده و امیدوار است که توقعات علاقمندان این تیم به اندازه ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.