سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ویژه کودکان غزه برگزار می شود

برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر در تهران برگزار می شود.

خانه فرهنگ منتظر از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ تهران امروز دوشنبه ۱۵ آبان برنامه‌هایی ویژه درباره کودکان غزه برگزار می‌کند.

مجید اکبر رئیس خانه فرهنگ منتظر گفت: مسابقه دل‌نوشته «شاخه برگ زیتون» با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان اتباع افغانستانی و ایرانی، از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۵ آبان برگزار و در پایان پس از داوری این آثار به صاحبان سه اثر برتر، جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از قالب‌های متنوع تصویری (ویدیوکلیپ، موشن گرافی و فتوکلیپ) گفت: با تولید و انتشار ویدئو کلیپ‌های «خیبر، خیبر یا صهیون» و «مادر قصه گو» با بیان روایتی دقیق و مستند از این رخداد مهم برای آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان درباره حمایت و همدلی با مردم مظلوم فلسطین، امیدوارم نقش مؤثری ایفا کنیم.

رئیس خانه فرهنگ منتظر گفت: تولید محتوای فرهنگی برای فضای مجازی با رویکرد و مناسبت‌های مختلف و انتشار در پیام رسان‌های (روبیکا، ایتا بله) و آپارات به نشانی: @farhangsara_bahman از دیگر برنامه‌های خانه فرهنگ منتظر است.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ منتظر واقع در خیابان خزانه بخارایی شمالی (محله باغ آذری)، خیابان شهید زارعی مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.