سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر کرمانشاهی به اردو‌های راهیان نور

دبیر قرارگاه راهیان نور استان کرمانشاه از اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر کرمانشاهی به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.

یونس عزیزی دبیر قرارگاه راهیان نور استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی سال تحصیلی جدید از امروز (۱۵ آبان)، گفت : امروز ۲۵۰ دانش‌آموز دختر کرمانشاهی راهی اردو‌های راهیان نور شدند.

وی با اشاره به ادامه دار بودن اعزام دختران دانش آموز استان به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی تا ۱۲ آذر، گفت: بعد از اعزام دانش‌آموزان دختر، اعزام دانش‌آموزان پسر را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس داخل استان شروع کرده و اعزام‌ها را تا آخر سال ادامه خواهیم داد.

دبیر قرارگاه راهیان نور استان کرمانشاه پیش بینی کرد، تا آخر سال اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان به مرز ۲۵ هزار نفر برسد که نیمی از آن به اعزام دانش‌آموزان دختر و نیم دیگر آن به اعزام دانش‌آموزان پسر اختصاص پیدا خواهد کرد.

عزیزی یادآور شد: پیش از این و از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵ هزار نفر از دانش‌آموزان استان در قالب اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان اعزام شده بودند.

وی با اشاره به افزایشی بودن آمار اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی در مقایسه با سال تحصیلی گذشته، ادامه داد: سال گذشته حدود ۱۶ هزار دانش‌آموز استان به اردو‌های راهیان نور اعزام شده بودند.

وی اشاره‌ای هم به اعزام دانش‌آموزان استان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور از بهمن ماه داشت و گفت: برای اعزام حدود ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع حدود ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان کرمانشاه به اردو‌های راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه با اعلام آمادگی برای حضور دانش‌آموزان دیگر استان‌ها برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه، گفت: چشم‌به‌راه دانش‌آموزان دیگر استان‌ها هم هستیم و تمامی امکانات خود را برای حضور دانش‌آموزان دیگر استان‌ها در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری دفاع مقدس در استان کرمانشاه، گفت: با توجه به آغاز و پایان جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه، این استان ظرفیت‌های زیادی برای حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور دارد و می‌تواند نقش موثری در تبیین رخداد‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان داشته باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.