سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در خدابنده تامین می‌شود

رئیس اداره راه و شهرستان خدابنده گفت: زمین لازم برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در این شهرستان به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم‌نامه‌ای با اداره اوقاف، تامین و به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود.

جمال خلجی با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است گفت: خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تأمین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه در فاز اول، زمین ۵۱۹ واحد مسکونی با تفاهم‌نامه‌ای منعقده بین اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین تامین شد اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین‌های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت‌نام کرده اند، یادآورشد: ۱۰۰ نفر از نیروهای مسلح و ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود تعداد متقاضیان به سه هزار نفر برسد.

خلجی افزود: اداره راه و شهرستان خدابنده با همه توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم‌نامه‌های لازم با اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین انجام می‌دهد.

وی همچنین با بیان اینکه اراضی دارای سند تگ برگی در شهرستان خدابنده جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می گیرد اظهار داشت: طی چهار سال گذشته برای ۱۸ قطعه در شهر سجاس، سه پلاک در شهر قیدار، سه پلاک در شهر سهرورد و یک پلاک در شهر گرماب سند تک برگی مالکیت صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین در شهر زرین رود نیز برای ۲ پلاک سند تک برگی صادر شده و برای سه پلاک دیگر نیز در دست اقدام است.

به گفته خلجی صدور سند تک برگی مشکلات خاص خود را دارد و به علت وجود تعدادی معارض و مغایرت حدود اسناد دفترچه ای داخل پلاک های زرین رود، تا به حال این اسناد اخذ نشده و در دست اقدام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.