سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری:

بزرگترین افتخار جمعیت هلال احمر خدمت به جوانان است

حجت الاسلام جعفری گفت: بزرگترین افتخار این جمعیت خدمت به جوانان می‌باشد چراکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر این مهم بسیار تاکید شده است.

حجت الاسلام علی اکبر جعفری در اولین روز از آیین گرامیداشت هفتاد و ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان که در شهرستان لردگان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای جوانان، همیشه افتخار آفرینان این جمعیت هستند چراکه هر زمان هرگونه مسئولیت به دوش جوانان گذاشتیم، پاسخ بسیار خوب و ارزنده‌ای را دریافت کردیم.

وی افزود: جوانانی که آسایش خود را در ایام نوروز فدای آرامش مردم می‌کنند و با نگاه معنوی، الهی، خداپسندانه و بی طرفانه به همه خدمت می‌کند، ستودنی هستند.

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: ظرفیت بالای هلال احمر در مدیریت بحران‌ها برای همه محسوس است و شما هلال احمری‌ها با نقش آفرینی در حوادث اصلی‌ترین کنشگران جامعه هستید که در بحران‌ها با لباس سرخ و سفید حاضرید و از این حیث وظیفه خطیری برعهده دارید.

در جمعیت هلال احمر ظرفیت‌های مطلوبی از حضور جوانان را شاهد هستیم

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت هفتاد و ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان، گفت: خداوند را شاکریم که در جمعیت هلال احمر ظرفیت‌های مطلوبی از حضور حداکثری جوانان را شاهد هستیم.

وی افزود: طرح‌های مختلف بشر دوستانه‌ای در ایام نوروز و همچنین در طول سال از سوی سازمان جوانان صورت می‌گیرد که استان چهارمحال و بختیاری همواره در سطح کشور یکه تاز خدمات بشردوستانه می‌باشد.


بیشتر بخوانید


مثنوی به طرح قدم به قدم در مسیر بهشت که در مشهد مقدس اجرا شد نیز اشاره و اضافه کرد: اعضای سازمان جوانان استان در این طرح نیز با انجام کار‌ها و اقدامات خلاقانه توانستند برگ زرین دیگری به افتخارات استان اضافه نمایند.

وی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و... که نیاز به تامین اعتبارات لازم است در دستور کار قرار دارد.

فعالیت بیش از ۳۵ هزار عضور فعال در سازمان جوانان

کاظم خیری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان بیش از ۳۵ هزار عضو فعال را در دل خود جای داده است که در ۲۳کانون دانشجویی، هشت کانون طلاب، ۲۷ کانون جوانان، ۱۴ کانون روستایی، ۲۰۰ کانون دانش آموزی و ۹۰ کانون غنچه‌های هلال احمر در مهد‌های کودک سازماندهی شده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون تیم‌های تخصصی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان شامل ۱۴ تیم سحر، ۱۲ تیم دادرس پیشرفته، ۲۰۰ تیم دادرس دانش آموزی و تیم‌های رسانه رابطین خبری، ماه نگار و یاس می‌باشد.

گفتنی است؛ اولین روز از آیین گرامیداشت هفتاد و ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون امور جوانان، کارشناسان و مدیران ستادی و شهرستان‌های بروجن، لردگان و خانمیرزا و جمعی از مدیران شهرستان لردگان به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

در ادامه بیننده تصاویری از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان باشید.

عکاس: امیرحسین رستمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.