سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تقویت مسائل فرهنگی در کنار فعالیت های بشر دوستانه هلال احمر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:جمعیت هلال احمر در کنار اهداف بشر دوستانه و اجتماعی باید به تقویت مسائل فرهنگی اهمیت داده و به آن توجه کند.

 عباس زاده در گردهمایی روسای شعب جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: خوشبختانه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عملکرد خوبی را در کارنامه فعالیت خود دارد که افتخاری بزرگ برای این مجموعه است.

او با اشاره به خدمات ارزنده جنعیت هلال احمر برلی خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف به مردم افزود: اگر در گذشته مردم به سبب مخاطرات طبیعی و ارائه خدمات امدادی دغدغه‌مند بودند در حال حاضر به همت جمعیت هلال احمر این دغدغه کمتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: شایسته ‎سالاری در بدنه این مجموعه موج می ‎زند و خدمات و ایثارگری در آن مشهود است.

عباس زاده با اشاره به اینکه نجات جان انسان‌ها بدون هیچ چشم داشتی از ویژگی‌های اصلی جمعیت هلال احمر است، اضافه کرد: این موضوع قداست خاصی به فعالیت‌های این مجموعه داده که بسیار ارزشمند است.

او به اهمیت مسائل فرهنگی اشاره داشت و بیان کرد: جمعیت هلال احمر در کنار اهداف مهم دیگری که دنبال می‌کند باید به تقویت مسائل فرهنگی اهمیت داده و به آن توجه کند.

گفتنی است در پایان مراسم جلسه هم اندیشی و بررسی نیاز‌های شعب جمعیت هلال احمر به تفکیک با حضور جانشین مدیریت بحران استان استخراج و معاون استاندار برای رفع یک مشکل در شهرستان از قبیل ساخت پایگاه‌های امداد و نجات، سوله‌های دپوی اقلام امدادی و به ویژه تشکیل یگان پهبادی جستجو و نجات در استان قول مساعد دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.