سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از چند سال رکود، اجرایی شد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری چندین سال بود که علیرغم پیگیری‌های دانشگاه‌ها اجرا نشده بود و امروز بسیار خوشحالیم که خوشبختانه نسبت به عملیاتی کردن و اجرای این قانون اقدام شده است که در جای خود بسیار ارزشمند می‌باشد.

دکتر فرشاد محمدی ادامه داد: اجرای این قانون، با مشکلات و گلایه مندی‌های جمعی از پرستاران همراه بود که ایراداتی در احصا درآمد، ثبت خدمات و نحوه باز توزیع برای آن وارد می‌باشد. اما از یک برنامه نوپا، چنین مشکلات اجرایی انتظار می‌رود.

وی می گوید: نحوه اجرای آن بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده است بعبارت دیگر دانشگاه تعرفه اردیبهشت ۱۴۰۲ گروه پرستاری را بر اساس دستورالعمل‌های فوق الذکر وزارتی پرداخت نموده است، ولی آماده جمع آوری پیشنهادات همکاران و انتقال به وزارتخانه هستیم که بالطبع موارد اصلاحی اعلام خواهد شد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با توجه به نوپا بودن تعرفه گذاری خدمات پرستاری، همچنان باید در مسیر ارتقا گام برداریم تا همکاران گروه پرستاری به طور کامل به حقوق خود دست پیدا کنند.

محمدیتصریح کرد: در خصوص پرداخت معوقات پرسنلی، با تمهیدات انجام گرفته خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی استان از پیشرو‌ترین دانشگاه‌ها در پرداخت معوقات بوده و فاصله پرداختی از ۱۴ ماه به ۴ تا ۵ ماه کاهش یافته است.

مدیر پرستاری دانشگاه اضافه کرد: سعی می‌کنیم تعرفه خدمات پرستاری بخش‌هایی از قبیل اورژانس، اتاق عمل، درمانگاه و دیالیز و ... را از طریق ظرفیت‌هایی که برای سیستم پرداخت کارانه کارآمد از طریق وزارت پیگیر هستیم طی چند روز آینده ترمیم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.