سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نقدینگی افراد حقیقی به سمت گروه محصولات شیمیایی حرکت کرد

آسایش گفت: امروز در بازار سرمایه، محصولات شیمیایی بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص داد و بعد از آن صنعت سرمایه‌گذاری در جایگاه دوم ایستاد.

کوروش آسایش، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام، با ۱۷ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش به دو میلیون و ۱۶ هزار و ۷۴۶ واحد رسید. حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملات حدود ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد تومان ثبت شده است همچنین در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رقم خورده است.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: امروز ۲۶ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد و ۶۵ درصد بازار یعنی حدود ۵۰۲ نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان داد و ۳۵ درصد بازار در محدوده منفی قرار داشت.

وی بیان کرد: امروز محصولات شیمیایی بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص داد و بعد از آن صنعت سرمایه‌گذاری در جایگاه دوم ایستاد و بیشترین میزان خروج نقدینگی را هم صنعت بانکی شاهد بود.

آسایش گفت: در خصوص اخبار حوالی بازار باید به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، خبر‌های خودرویی مرتبط به بورس کالا اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.