سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صهیونیست غزه را با بمب اتم تهدید کرد/ جهاد اسلامی: این حرف حجم جنایات این رژیم را نشان می‌دهد

وزیر میراث رژیم صهیونیستی در گفتگویی ادعا کرد حمله اتمی به غزه یکی از گزینه‌های پیش روی این رژیم است.

آمیچای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت یکی از گزینه‌های پیش روی این رژیم پرتاب بمب اتمی در نوار غزه است. وزیر صهیونیست در پاسخ به این سوال که آیا بمب اتمی باید بر غزه انداخته شود، افزود: این یکی از گزینه هاست.

به گزارش شفق نیوز، او در حالیکه جهان صهیونیست‌ها را نازی می‌خواند، گفت: ما به نازی‌ها کمک‌های بشردوستانه نخواهیم داد، چیزی به نام عدم مداخله در غزه وجود ندارد.

الیاهو به بیش از ۲۴۰ اسیر صهیونیست که در نوار غزه هستند، اشاره کرد و گفت: «من دعا می‌کنم و به بازگشت آن‌ها امیدوار هستم، اما هزینه‌های جنگ نیز وجود دارد.» در همین راستا نیرو‌های عزالدین القسام امروز اعلام کردند بر اثر بمباران شدید رژیم صهیونیستی تاکنون ۶۰ اسیر صهیونیستی کشته شدند.

الیاهو اولین مقام اسرائیلی نیست که خواستار استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی در غزه شد، زیرا موشه فیگلین، عضو سابق کنست در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) حمله به نوار غزه با سلاح‌های هسته‌ای را خواستار شد. در ۱۱ اکتبر هم تالی گوتلیف، عضو کنست از ارتش این رژیم خواست تا در واکنش به حمله مقاومت از سلاح هسته‌ای در غزه استفاده کند.

گوتلیف خواستار تلافی خشونت آمیز شد و نوشت: «موشک اریحا! موشک اریحا! هشدار استراتژیک. قبل از اینکه به ورود نیرو‌ها فکر کنیم. سلاح روز قیامت! این نظر من است.»

موشک اریحا یک موشک قاره پیماست که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را دارد و برد آن بیش از ۶۵۰۰ کیلومتر است.

نتانیاهو وزیر میراث خود را تا اطلاع ثانوی اخراج کرد

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل عمیخای الیاهو وزیر میراث را تا اطلاع ثانوی از نشست دولتش اخراج کرد.

واکنش صهیونیست‌ها به گفته‌های وزیر نتانیاهو

محافل داخلی صهیونیست‌ها معتقدند که هرچه را تل آویو در این مدت برای حمایت از خود در جهان رشته بود؛ این وزیر با گفته‌های جنجالی خود پنبه کرده است. ایلان لوتان،مقام سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شین بت در واکنش به این اظهارات گفت: افرادی مانند الیاهو باید دهان خود را ببندند.

دنی یاتوم، رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد هم گفت: الیاهو و همراهانش موقعیت وزیر را در «اسرائیل» به یک موضوع شرم آور تبدیل کرده اند.

گفته الیاهو واکنش خانواده‌های اسیران صهیونیست را هم به همراه داشت و آن‌ها در بیانیه‌ای گفتند: وزیر کابینه اسرائیل که خواستار کشتن همه ربوده‌شدگان (اسیران صهیونیست) و مفقود شدگان است، امروز باید بهای آن را بپردازد. نتانیاهو باید علیه کسانی که به دنبال آسیب رساندن به ربوده شدگان (اسیران صهیونیست) هستند، اقدام کند.

یفت بیتون، نماینده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود گفت که الیاهو  وزیر احمقی است که با گفته‌های خود تلاش‌های تبلیغاتی اسرائیل در سراسر جهان را از بین می‌برد و تنها یک راه برای پاسخ به اظهارات وی وجود دارد و آن هم برکناری فوری اوست. 

حماس: درخواست زدن غزه با بمب اتم بیانگر خوی تروریسم صهیونیست‌ها است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به درخواست یک وزیر صهیونیست برای زدن غزه با بمب اتم اعلام کرد: گفته‌های یکی از وزیران اشغالگر درخصوص امکان انداختن بمب اتم روی غزه بازتاب دهنده تروریسم رژیم صهیونیستی علیه ملت ما است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اظهارات وزیر به اصطلاح میراث رژیم صهیونیستی در رابطه با انداختن بمب اتمی به غزه، بیانگر وحشی‌گری و نسل‌کشی این رژیم در غزه در پی شکست نظامی در برابر مقاومت است.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد که این اظهارات بدون دلیل و زمینه مطرح نشده، بلکه تعبیری از اوج انحطاط و وحشی‌گری این رژیم و تفکرات مبتنی بر قتل و کشتار سران آن و تعامل با دیگران به عنوان حیوانات انسان‌نما است، همانگونه که در روزهای نخست نبرد طوفان الاقصی هم وزیر جنگ این رژیم بیان کرده بود.از جامعه بین‌الملل و دادگاه‌های ذی‌ربط بین‌المللی می‌خواهیم اظهارات این جنایتکار اسرائیلی و دیگر مقامات این رژیم را جدی گرفته و تدابیر لازم را جهت توقف جنایات و نسل‌کشی آن‌ها در غزه و بازخواست و محاکمه سران آن به خاطر ارتکاب جنایات وحشیانه علیه مردم غزه اتخاذ کنند.

حماس هشدار داد که سکوت و ناتوانی جامعه جهانی در واقع چراغ سبزی به اسرائیلی‌های تروریست جهت ادامه نسل‌کشی و کشتار ملت فلسطین خواهد بود و کل منطقه و جهان را به سمت آتشی بزرگ پیش خواهد برد.

جهاد اسلامی: اسرائیل به تدریج دارد همان بمب اتم را به غزه می‌زند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، اظهارات وزیر کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر زدن نوار غزه با بمب اتم را اعتراف آشکار به جنایت‌های روزانه این رژیم دانستند و عنوان کرد: صهیونیست‌ها با بمباران گسترده نوار غزه به صورت تدریجی دارند به اندازه همان بمب اتم این منطقه را ویران می‌کنند. رژیم اسرائیل اکنون نیز به تدریج درحال انجام همان کاری است که این وزیر پیشنهاد کرده است. همه شواهد و اسناد، حجم جنایتی که صهیونیست‌ها در غزه انجام می‌دهند را نشان می‌دهد.

جهاد اسلامی تاکید کرد: از جامعه جهانی و سازمان بین‌الملل می‌خواهیم که این گفته‌های آتشین وزیر و فرماندهان اشغالگر را جدی بگیرند و اقدامات لازم و فوری برای جلوگیری از کشتار جمعی که اکنون رژیم اشغالگر مرتکب آن است اتخاذ کنند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در بیانیه‌ای سخنان این وزیر صهیونیست واکنش نشان داد و در این بیانیه‌ای اعلام کرد: ما این سخنان را اعتراف صریح و آشکار به قتل عام‌های روزانه این رژیم در نوار غزه می‌دانیم.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدا و مجروحان تجاوزات مستمر به نوار غزه و کرانه باختری از هفتم مهرماه گذشته تاکنون به ۹۵۷۲ شهید افزایش یافته است. بیش از ۲۶ هزار نفر که بیش از دو سوم آن‌ها کودکان، زنان و سالمندان هستند نیز مجروح شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
بابائی
۱۵:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
هر کی تو دنیا از سلاح هسته ای استفاده کنه با ما طرفه
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
استفاده از سلاح هسته ای خط قرمز ماست
بابائی
۱۵:۲۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
اسرائیل به همراه آمریکا هر 10 دقیقه جان یک کودک فلسطینی را می‌گیرد
چریک گمنام
۰۰:۳۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
ایلان خان ، چطور صفحه حماس رو مسدود میکنی ، صفحه این رذل بی هویت رو بلاک نمیکنی؟
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
جنگ کار ابلهانه است چرا خوبان حذر نمی کنند اگر جنگ و اعتیاد و غم و غصه و هوا و هوس نباشد نباشد مغازه های بازیگران بشر تعطیل میشود.
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل کودک کش و جانی جهانی
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
۵۰۰ تا اسرابیلی کشته شدن اینا تا پنجاه هزار تا فلسطینی هم رضایت نمیدن
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
به ما چه؟ مگر ما خودمان کم مشکل داریم.
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
خدایا خودت مواظب مردم غزه باش و این رژیم آدم کُش را نابود کن
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
حالا كه درمانده شدن افتادن به هارت و بورت
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
این خبر کذب هست بیخودی واکنش ندیدید
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
کره ی شمالی باید کاخ سفید و همچنین کل اسرائیل را با یک موشک از وجود این کودک کش های وحشی و حامیان آنها پاک کند.
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
کره شمالی؟
خخخخخخ
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
من خیلی زودتر از سید حسن نصرالله پیشاپیش پیروزی مردم مظلوم فلسطین را به مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفتم
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
کاش یک با غیرت بود ۵۷ مارو هم بمب اتم میزد اون نسل
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
خاک بر سرت
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
همين كه حرف مفت ميزني يعني اون نسل خيلي فداكاري كرده
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
مگه چند تا اسراییلی کشته شدن ؟؟؟
یار خدا
۱۴:۱۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
ه جنایتکاران اخر عمر دیوانه می شوند و اعمال فجیح انجام میدهند .
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
بهونه خوبیه که ایران ورود کنه
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
مگه اسرائیل میراثی غیر از کشتار و جنایت داره که براش وزیر هم تعیین کرده‌اند؟؟؟ عمر حمام روستای ما هشت برابر عمر اسرائیل است .
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
بدبخت عادت منفی یکمی فکر میکردباین صحبت که حمام روستای ما سال ساختش از اسرائیل بیشتره منفی داره مگه به محل ایشان رفته ایدو خبر داری که غلطه . بد بخت عقده ای ان شالله در روز قیامت با نتایابو محشور بشی که کور کورانه دفاع ازش میکنی
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
اسراییل_کودک_کش_اشغالگر تروریسته
زاگرسیان
۱۳:۴۵ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
اگر سلاح هسته ایی استفاده کنید محو خواهید شد بی شک رقابت تسلیحاتی اتمی در صدها کشور اسلامی رخ خواهد داد
Bakhtiyari
۱۳:۴۳ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
صهیونیستها و غرب وحشی های حرامزاده
خوب حالا ما مسلمانان خودمان خودمان را از داشتن این سلاح محروم کنیم !!!!!!!
آخه چرا ؟؟؟؟؟؟!
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
این وزیر صهیونیست در رژیم اشغالگر قدس ، اصلا نمی داند بمب اتمی چیست ! پاسخ او فقط یک هش است که در باره چهار پایان بکار می رود.
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
این بدبخت نمی دانه که اگر در غزه این بمب اتمی استفاده بشه در کل فلسطین و کشورهای همسایه مشکل زیست ایجاد و زندگی کردن غیر ممکن خواهد شد و خودش از ترس اولین نفر پا به فرار میگذاری
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
درود بر شما