سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارجاع ۱۱۴ درخواست و شکایات مردمی به سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۴ فقره درخواست و شکایات مردمی به این مدیریت ارسال شده است.

حمید زینالی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۴ فقره درخواست و شکایات مردمی به این مدیریت ارسال شده است که این درخواست‌ها به صورت شخصی، ارسالی از وزارت متبوع، سامانه سامد، استانداری، اداره کل بازرسی استان قزوین بوده که پاسخ‌های لازم داده شده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد شکایات واصل شده ۵۴ مورد مربوط به سامانه سامد است که با موضوعات آب و خاک، تسهیلات، امور اراضی، مطالبات گندمکاران و تخلفات نانوایان ثبت شده است.

زینالی اضافه کرد: همچنین ۴۵مورد گزارشات مردمی بصورت تماس تلفنی دریافت شده که موضوعاتی همچون تغییرکاربری اراضی کشاورزی، تخلفات نانوایان، اصناف، بذر  را شامل می‌شود.

به گفته وی؛ میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات مردمی ۳ روز بوده است.

زینالی خاطر نشان کرد: همجنین ۳ فقره شکایت از دفتر بازرسی استانداری قزوین، ۵ فقره شکایت از دفتر بازرسی وزارت متبوع و ۷ مورد شکایت از سامانه اداره کل بازرسی استان قزوین به این سازمان واصل شده است.

وی افزود: مهمترین موضوعات این شکایات؛ رسیدگی به رفع تداخلات اراضی، نحوه عملکرد نانوایی‌ها، شیوه توزیع آب، درخواست سند جهت اراضی، مجوز احداث گلخانه، تعیین تکلیف زمین واگذاری اراضی، تمدید پروانه بهره برداری و. بوده که همه درخواستر‌ها رسیدگی و پاسخ لازم در میانگین مدت زمانی۷ روز تهیه و ارسال شده است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ارزیابی داخلی این سازمان در قالب ارزیابی عملکرد معاونت ها، مدیریت‌های ستادی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی در نیمه نخست سال جاری انجام شده است.

زینالی افزود: همچنین در جشنواره شهید رجایی استان که در سال جاری برگزار شد سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به عنوان دستگاه برتر در گروه دستگاه‌های تولیدی و خدماتی انتخاب و معرفی شد.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سامانه‌های ملی پاسخگویی به شکایات را؛ سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلانات سازمان بازرسی کل کشور، سامانه ارتباط مردمی و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) و سایت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ذکر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.