سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های مهارتی سربازان در چه زمانی و چگونه برگزار می‌شوند؟

دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان سرباز نیروهای مسلح استان خوزستان در خصوص نحوه و زمان برگزاری مسابقات مهارتی سربازان توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ رضا طریفی دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان سرباز نیرو‌های مسلح استان خوزستان می‌گوید: امروزه موضوع سربازان و مهارت آموزی آنان یکی از موضوعات مهم در نیرو‌های مسلح و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

او افزود: در این راستا فعالیت‌های مربوط به مهارت آموزی و تقویت سربازان در حوزه‌های مهارتی چند سال است در دستور کار قرار گرفته و در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه در استان خوزستان موفق شدیم در رتبه اول کشور قرار بگیریم.

سرهنگ طریفی ادامه داد: امسال برای مسابقات مهارتی سربازان در سطح نیرو‌های مسلح پیش بینی شده که می‌بایست طبق برنامه‌ها در نیمه دوم امسال برگزار شود که در ۳ سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان در خصوص زمان برگزاری مسابقات مهارتی سربازان توضیح داد: مسابقات سطح یک از ۲ تا ۲۰ آبان، سطح دوم از ۲۵ تا ۱۰ آذر ماه و سطح سوم نیز که کشوری است تاریخ آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

او گفت: ۱۵ رشته در این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته شده که ۶ رشته مربوط به مهارت‌های نظامی و ۹ رشته غیر نظامی هستند.

رشته‌های مربوط به مهارت‌های نظامی از سوی کارشناسان در سپاه مورد بررسی قرار میگیرند و رشته‌های غیر نظامی نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان مورد نظارت و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

به گفته سرهنگ طریفی در مجموع این ۱۵ رشته ۱۵ نفر برتر هر کدام به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

او یادآور شد که هیچ محدودیتی در مرحله سطح یک نخواهد بود، اما آنچه خواسته شده باید هر رده نفر برتر رشته خود را انتخاب و به مسابقات استانی اعزام نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.