سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه کازرون خبر داد؛

اعزام ۱۸۰ نفر از دانش آموزان کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه کازرون گفت: به منظور تببین ارزش ها و انتقال فرهنگ ایثار، ۱۸۰ نفر از دانش آموزان دختر کازرونی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: به منظور تبیین ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ۱۸۰ نفر از دانش آموزان دختر کازرونی جهت بازدید و آشنایی با مناطق عملیاتی جنوب به این مناطق اعزام شدند. 

او ادامه داد: در این اعزام دانش آموزان در قالب ۴ دستگاه اتوبوس با رعایت نکات ایمنی از شهرستان کازرون (۲ دستگاه) و خشت و کنارتخته و جره و بالاده (هر کدام یک دستگاه) به نمایندگی از سایر دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید به عمل خواهند آورد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: در این اردوی ۴ روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی همچون شلمچه، فتح المبین، اروند کنار، فکه، دهلاویه و معراج الشهدا بازدید خواهند کرد. 

مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور بسیار مهم است

همچنین در این اعزام حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور را برای انتقال به نسل‌های آینده بسیار مهم دانست و گفت: در این سفر زیارتی جوانان علاوه بر آشنایی و پی بردن به خصوصیت شهدا می‌خواهند مانند شهدا سرافراز شوند و لازمه این سرافرازی نیز تبعیت و پیروی از ولایت فقیه و رهبری است. 

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی در سپاه شهرستان کازرون نیز بیان کرد: امروز هرچه داریم به برکت خون شهداست و جوانانی که برای زیارت مناطق عملیاتی می‌روند این اردو‌ها برکت و الهام بخش است، چرا که جوانان در کنار سفر زیارتی با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند و باید قدر لحظه به لحظه آن را بدانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.