سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در خاش برگزار شد

 همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در خاش برگزار شد.

 همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسوولان و کارکنان ادارات و نهاد‌ها و بسیجیان، اصناف و بازاریان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، اعضای شورای اسلامی و شهردار و ریش سفیدان در خاش برگزار شد.

امام جمعه خاش در جمع راهپیمایان خاشی گفت: یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز تنفر و انزجار ملت بزرگ ایران از سران ظالم و متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی بوده و امروز مردم خاش همزمان با سراسر کشور ندای الله و اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان گفت: نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسرائیل آرمان بزرگ ملت ایران بوده و وعده پروردگار متعال محقق خواهد شد و شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار خواهیم بود.
امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ در این منطقه همانند همه مردم ایران اسلامی حامی ملت مظلوم فلسطین، غزه و تمام ملل تحت ظلم و جنایت بوده و مقتدرانه و شجاعانه مقابل سران ظالم و ستمگر استکباری و صهیونیستی می‌ایستد و امروز جبهه مقاومت در سراسر جهان شکل گرفته و ان شاءالله شاهد نابودی ظالمان خواهیم بود.
مولوی محمدعلی شهنوازی ادامه داد: کودک کشی و جنایت و حمله به مردم بی دفاع غزه و فلسطین هنر نیست، بلکه این موضوع از ضعف جانیان صهیونیستی حکایت دارد، زیرا توان مقابله و رودرو شدن با مجاهدان اسلام را ندارند، بنابراین از همه مجاهدان امت اسلامی می‌خواهیم ملت مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه را تنها نگذارند و در صحنه جهاد حق بر علیه باطل به میدان بیایند.
وی افزود: جمعیت مسلمانان در شرایط کنونی انبوه بوده، بنابراین ضرورت دارد امت اسلامی یکپارچه، متحد و منسجم برای نابودی اسرائیل غاصب بسیج شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.