سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ دستگاه خودروی سواری و کامیون متروکه در خراسان رضوی منتظر مزایده هستند

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری و کامیون متروکه در انبار‌های این استان در انتظار مزایده هستند.

هادی ذاکری مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی امروز در حاشیه سفر به مرز دوغارون تایباد در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری و کامیون کشنده متروکه در سطح استان خراسان رضوی در انتظار مزایده هستند که برگزاری مزایده فروش ۶۰ دستگاه از این تعداد قطعی شده است.

وی افزود: از این تعداد خودرو ۷۰ دستگاه در مشهد، ۲۰ دستگاه در گمرک دوغارون و ۱۰ دستگاه در گمرک سرخس هستند که به زودی خودرو‌های موجود در این دو گمرک به مرکز استان انتقال خواهند یافت.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی ادامه داد: همچنین ۲۵۰ دستگاه موتور سیکلت متروکه در مشهد موجود است که از این تعداد ۱۷۰ دستگاه از طریق مزایده به فروش خواهند رسید.

ذاکری بیان کرد: کالا‌های متروکه، کشف شده و ضبط شده در نهاد‌های مختلفی دولتی که بر اساس قانون در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار می‌گیرند، توسط سازمان تعزیرات حکومتی تعیین تکلیف و ارزش گذاری می‌شوند و سپس در مسیر برگزاری مزایده برای فروش قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول گفت: در گذشته موتور سیکلت‌های ۲۵۰ سی‌سی به بالا در مزایده به نهاد‌های نظامی و امنیتی واگذار می‌شد و اکنون با ابلاغ قانون جدید، موتور سیکلت‌های ۴۵۰ سی‌سی به بالا به این نهاد‌ها واگذار می‌شود.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی و شمالی تصریح کرد: در این استان هم اکنون ۳ عدد انبار موجود است که ظرفیت آن‌ها در مجموع ۳ هزار متر مربع می‌باشد.

ذاکری اضافه کرد: قرار است که کالا‌های متروکه و کالا‌های قاچاق کشف شده در گمرک مرزی دوغارون تایباد به صورت هفتگی به انبار‌های سازمان در مرکز استان منتقل شوند تا هر چه سریعتر تعیین تکلیف و در مسیر برگزاری مزایده و فروش قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از محل مزایده اموال تملیکی در خراسان رضوی عاید دولت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.