سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین آب شرب در ۵۳ روستای شهرستان لردگان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از آتشگاه با اعتباری بالغ بر ۴۱۹ میلیارد تومان، ۵۳ روستا و شهر سردشت را تامین خواهد کرد.

محمد کریمی با اشاره به سفر رئیس جهاد آبرسانی وزارت نیرو به چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: میثم جعفرزاده با هدف بررسی طرح‌های آبرسانی به روستا‌های استان وارد شهرکرد شد.

وی افزود: رئیس جهاد آبرسانی وزارت نیرو از روند طرح‌های آب رسانی روستایی استان در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، کوهرنگ، اردل، کیار، خانمیرزا و لردگان بازدید و راهکار‌هایی را برای تامین اعتبار جهت سرعت بخشیدن به اجرای این طرح‌ها ارائه نمود که در نهایت مقرر شد طی جلسه‌ای پیگیر‌های لازم جهت رفع کلیه مسائل و مشکلات مطرح شده در این بازدید انجام شود.

کریمی اضافه کرد: لردگان یکی از شهرستان‌های دارای تنش آبی این استان است که برخی از روستاه‌های آن از طریق تانکر سیار تامین آب می‌شود که به منظور تامین آب شرب پایدار و با کیفیت عملیات اجرایی طرح بزرگ انتقال آب از آتشگاه به طول ۴۳ کیلومتر و احداث ۲۵ باب مخزن ذخیره شش ایستگاه پمپاژ و ۱۰۵ کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر ۴۱۹ میلیارد تومان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۵۳ روستا و شهر سردشت را تامین آب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: شهرستان خانمیرزا با ۳۴ روستا دومین شهرستان دارای تنش آبی استان است که با اجرای ۸۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۵ کیلومتر خط انتقال و احداث شش هزار متر مکعب مخزن از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد انجام شد.

کریمی بیان داشت: باتوجه به خشکسالی‌های پی در پی چند سال گذشته و خشک شدن منابع آب موجود در روستاه‌های شهرستان خانمیرزا و بازدید آقای جعفرزاده از مسیر خط انتقال و چشمه آب سفید مقرر شد که پیگیری‌های لازم جهت دریافت مجوز‌های لازم و تخصیص اعتبار همکاری‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد تومان ۱۱۷ روستا با همت خیرین، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، قرارگاه سیدالشداء سپاه نیروی زمینی ارتش و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.