سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان اصفهان

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان اصفهان ایمن سازی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان در آئین ارتقای واحد آتش‌نشانی گلپایگان به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان اصفهان با نصب علائم راهنمایی، خط کشی، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ایمن سازی شده است.


منصور شیشه‌فروش  با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز استان به دلیل آمار بالای تصادفات مصوبه کشوری گرفته است، افزود: تاکنون در ۵۰ درصد نقاط پرخطر استان اصفهان زیرگذر، تجهیزات روشنایی و شانه‌سازی انجام شده است.

او  با اشاره به اینکه استان اصفهان در بحران‌های احتمالی مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی معین ۹ استان همجوار است، گفت: با توجه به فرسودگی ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری‌ها، شهرداری‌ها و آتش‌نشانی‌ها، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر استان اصفهان، از سازمان شهرداری‌ها، سازمان جمعیت هلال احمر، سازمان اورژانس جاده‌ای کشور درخواست تأمین تجهیزات شده است.

شیشه فروش افزود: سال گذشته ۳۶۰ تیم امدادی استان به همراه تجهیزات در امر کمک رسانی به حوادث سیل، زلزله و بحران آب به استان‌های همجوار از جمله استانهای یزد و چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه شهرداری گلپایگان یازدهمین شهرداری استان است که واحد آتش‌نشانی آن به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تبدیل شد، افزود: با توجه به وسعت جغرافیایی و حوزه فعالیت سازمان آتش‌نشانی گلپایگان لازم است به نردبان بلندمرتبه و خودروی امدادی نیز تجهیز شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.