سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیشترین باران پائیزی در سرند دیهوک

بیشترین باران پائیزی شبانه روز گذشته در سرند دیهوک شهرستان طبس ثبت شد.

نخعی کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته شاهد بارش در ایستگاه‌های غرب و جنوبی استان بودیم گفت: بیشترین بارش گزارش شده از ایستگاه باران سنجی سرند دیهوک با ۳میلی متر بوده است. 

او افزود: مختاران، چیروک، خرو، عشق آباد، دیهوک، کریمو، فتح آباد خضری، فتح آباد فردوس، مهوید، کنگان وحجت آباد نیز ۲ میلی متر، ایستگاه‌های حصاردار، درح، علی آباد زارعین، بشرویه، بغداده، خضری دشت بیاض، طاهر آباد و سرند فردوس یک میلی متر، ایستگاه‌های اسدیه، کره، ماژان، ارسک، ده محمد، سه قلعه، فردوس و اسلامیه فردوس کمتر از یک میلی متر و بارش ناچیز از عباس آباد میم، مود، طبس، قاین و نهبندان نیز بارش باران گزارش شده است.

نخعی با اشاره به اینکه امروز برای نواحی شرقی از جمله درمیان، سربیشه و نهبندان انتظار بارش پراکنده را داریم عنوان کرد: از فردا یکشنبه تا دوشنبه بارش‌ها به صورت رگبار و رعد برق با احتمال برخورد صاعقه در مناطق کوهپایه‌ای در سطح استان فراگیر می‌شود. 

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: برای نواحی شرقی و مرکزی استان مانند درمیان، سربیشه، نهبندان، بیرجند و خوسف وقوع روان آب و در برخی ساعات آب گرفتگی معابر عمومی هم دور از انتظار نخواهد بود.

نخعی گفت: کمینه دمای هوا تا دوشنبه تغییر محسوسی ندارد، اما امروز و فردا بیشینه دمای هوا در طول روز به طور نسبی کاهش پیدا می‌کند.

او افزود: در شب و روز گذشته قاین با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس بالای صفر خنک‌ترین شهر و دهسلم با بیشینه دمای ۳۱ درجه گرمترین ایستگاه استان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.