سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور :

کشور‌های مسلمان سفرای خود را از اسراییل فراخوانند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: انتظار می‌رود که کشور‌های مسلمان با قطع مراودات اقتصادی با رژیم صهیونیستی، سفارتخانه اش را تعطیل و سفرا و یا کاردار‌های خود را از اسراییل فراخوانند.

مجتبی باستان روز شنبه در آیین گرامیداشت روز ۱۳ آبان در مصلی شهر بوشهر اظهار کرد: از دیگر پیامد‌های عملیات «طوفان الاقصی» می‌توان به از بین رفتن هیمنه پوشالی ارتش اسراییل، سیستم اطلاعاتی موساد و ناچیز بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

وی افزود: این عملیات به عنوان الگوی زودرس برای نابودی اسراییل در اتاق‌های فکر تحلیل‌گران سیاسی جهان در حال ارزیابی است به گونه‌ای که ضربه‌ای که حماس به اسرائیل وارد کرد تحقیرکننده و غیر قابل ترمیم و بازگشت تشخیص داده شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: انتظار می‌رود که کشور‌های مسلمان از هر گونه عادی سازی روابط خود با این رژیم کودک کش اجتناب کرده و با قطع مراودات اقتصادی با این رژیم، سفارتخانه اش را تعطیل و سفرا و یا کاردار‌های خود را از اسراییل فراخوانند.

باستان ادامه داد: رژیم کودک کش صهیونیستی از مصادیق استکبار جهانی است که با قتل، خشونت، افراطی‌گری، نپذیرفتن قواعد و قوانین بین‌المللی، انحصارطلبی و ترور به دنبال جنایت علیه بشریت است.

وی بیان کرد: تمامی این جنایات با پشتیبانی کامل آمریکا و برخی از کشور‌های غربی انجام می‌شود و دست همه آن‌ها به خون فلسطینیان آغشته است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که رژیم اشغالی قدس را به عنوان ژاندارم منطقه نگه دارند تا بتواند به عنوان سگ هار، تامین‌کننده خواسته‌ها و منافع آن‌ها باشد.

باستان بیان کرد: این رویای آمریکایی‌ها هرگز عملی نمی‌شود و جهان بداند که قدرت‌های شیطانی وقتی رو به زوال می‌روند قتل و عام و جنایت می‌کنند تا شاید بتوانند چند روزی هم بر اریکه قدرت تکیه زنند، اما آن‌ها با این حجم از جنایات، فقط مسیر نابودی را سریع‌تر می‌پیمایند.

وی یادآور شد: از ۱۵ مهرماه تاکنون، رژیم اسراییل اقدام به شهادت ۹ هزار و ۲۲۷ فلسطینی و زخمی‌کردن ۲۴ هزار نفر کرده که بخش عمده‌ای از آن‌ها زن و کودک و غیر نظامی هستند.

۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامیده شده که امروز بزرگداشت این روز با حضور اقشار مختلف جامعه و به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب یک راهپیمایی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.