سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان راهپیمایی ۱۳ آبان با قرائت قطعنامه در هرمزگان

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان با قرائت قطعنامه‌ای در پنج ماده پایان یافت.

راهپیمایی ۱۳ آبان در هرمزگان با قرائت قطعنامه‌ای در پنج ماده پایان یافت. در این قطعنامه آمده است:

ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، ضمن تجدید میثاق با معمار گفتمان استکبارستیزی، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) رمز مقاومت در برابر سلطه جهانی آمریکا و صهیونیسم را پیروی از فرامین رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) می‌دانیم.

در بخشی دیگر از این قطعنامه آمده است: ما ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران، سیاست‌های دوگانه حکام غربی و خانه پوشالی حقوق بشر و نمایندگان غربی در شورای مضحک امنیت را محکوم و خواستار آتش‌بس فوری در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

همچنین بحران منطقه‌ای کنونی غرب آسیا در قطعنامه حاصل سیاست‌های تبهکارانه آمریکای جنایتکار در تسلیح، تأمین مالی و تحریک دولت وحشی و تروریستی صهیونیست ذکر شده است.

در این قطعنامه به دولت‌های آمریکا، انگلستان و فرانسه اعلام شده است که محور مقاومت محدود به غزه و فلسطین نیست و اگر بمباران و کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه متوقف نشود، هیچ سناریویی را دور از ذهن ندانید.

در بخش دیگری از این قطعنامه از همه کشور‌های اسلامی و دولت‌های مستقل خواسته شده است با محکومیت جدی جنایات ضد بشری و نسل کشی مردم مظلوم غزه توسط رژیم نژاد پرست صهیونیستی در مجامع بین المللی نسبت به قطع روابط سیاسی، اقتصادی و صادرات نفت و گاز به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

در پایان این قطعنامه از ملت‌های آزاده دنیا و مردم کشور‌های اسلامی بویژه ملت انقلابی ایران بخاطر حضور باشکوه، پرمعنا و الهام بخش درحمایت از مردم مظلوم غزه و مبارزان فلسطینی قدردانی شده است و از مواضع مقتدرانه و دیپلماسی فعال دولت محترم حمایت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.