سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم برای حمایت از فلسطین، نتیجه پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: نتیجه پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم جهان در صحنه برای حمایت از فلسطین است.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در روزملی مبارزه با استکبار جهانی در دبیرستان آیت الله طالفانی بیرجند، گفت: ریشه تمامی جنایات و وحشی گری‌ها علیه بشریت آمریکا است و دولت متکبر، ظالم و مستکبر آمریکا که به فرموده امام راحل (ره) شیطان بزرگ است، رهبر تمام جنایتکاران عالَم به شمار می‌رود.

او با بیان این که طوفان الاقصی ثابت کرد که پایه‌های رژیم جعلی اسرائیل از لانه عنکبوت نیز سست‌تر است، افزود: رژیم غاصب، کودک کش، ظالم و موقت صهیونیستی که از جوانان فلسطینی در عملیات جسورانه طوفان الاقصی، ضربه سخت نظامی، سیاسی و اطلاعاتی دریافت کرده بود برای بقای خود دست به دامان آمریکا شده و دیوانه وار زنان و کودکان بی گناه را آماج گلوله‌های ضد بشری اهدایی آمریکا و اروپا قرار می‌دهد.

موسوی نژاد حضور گسترده مردم جهان در حمایت از فلسطین و برائت از سردمداران مستکبر و وحشی آمریکا، اروپا و خاورمیانه را نتیجه پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی ایران در صدور تفکر آرمانی اسلام و انقلاب و شکست سنگین گفتمان دروغین نظام سلطه دانست و عنوان کرد: جنایات غزه پرده تزویر را از چهره غرب وحشی برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برهم خوردن معادلات منطقه و جهان پس از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصای مردم مظلوم فلسطین به ویژه جوانان مومن غزه، اظهار کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل در مقابل مردم بی دفاع غزه تمام امکانات اربابان خود را فراخوانده است و سعی دارد با مشت آهنین بخشی از شکست مفتضخانه را جبران کند.

او با بیان این که وزیر امور خارجه آمریکا در اتاق جنگ صهیونیست، جنگ غزه را اداره می‌کند، تصریح کرد: پاسخ قاطع محور مقاومت این است که در نظم نوین جهانی نسل آرمانی مناسبات بین المللی را در دست می‌گیرد به گونه‌ای که در خاورمیانه جدید اسمی از رژیم جعلی صهیونیستی نخواهد ماند.

به گفته موسوی نژاد امروز تمام جغرافیای خراسان جنوبی شاهد حضور معلمان انقلابی و ولایت مدار و دانش آموزان بصیر و حماسه ساز استان در میانه میدان حمایت از ولایت و جبهه مقاومت است و پهن دشت خطه قهستان زمین، سراسر فریاد برائت از استکبار و صهیونیسم بین الملل در قالب شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.