سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد کالا‌های ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه

ناظر گمرکات استان کرمانشاه، از رشد کالا‌های ترانزیتی از مبدا گمرکات این استان خبر داد و گفت : عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات، ضایعات کارتن بوده است.

علی‌اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت : وزن کالا‌های ترانزیتی از مبدا گمرکات این استان در هفت ماهه سال‌جاری را یک‌میلیون ۹۰۰ هزار و ۵۳۱ تن به ارزش ۷۲۲ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۷۱۷ دلار عنوان کرد.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۴۹ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۹۴ درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۶۹۷ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۴۲۲ دلار به وزن یک‌میلیون و ۸۵۷ هزارو ۷۶۸ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.

وی افزود: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۱۴۴ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۹۰ درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۳ درصد و از حیث وزن ۲ درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۵ میلیون و ۲۰ هزارو ۲۹۵ دلار به وزن ۴۲ هزارو ۷۶۳ تن بیان کرد.

وی، عمده کالا‌های ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.