سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشته‌های با پیوست اشتغال در دانشگاه پیام‌نور افزایش می‌یابند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از افزایش رشته‌های با پیوست اشتغال در این دانشگاه خبر داد.

شجاعی فرد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه با قوت برنامه‌های علمی و آموزشی خود را ادامه می‌دهد و با افزایش رشته‌هایی که پیوست اشتغال دارند به توسعه تحصیلات تکمیلی خود نیز کمک می‌کند.

وی همچنین گفت: از سال ۱۴۰۳ توسعه رشته‌ها به صورت استانی انجام خواهد گرفت استان‌ها با تشکیل کارگروه‌ها برای توسعه رشته‌ها از ظرفیت اعضای هیات علمی نیز باید استفاده کنند. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور درباره انتقال اعضای علمی دانشگاه گفت: در راستای فراهم کردن زمینه‌های نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه به موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌هایی در حال انجام گرفتن است و تمام سعی و تلاش دانشگاه بر این است که شأن و منزلت اعضای هیات علمی در این نقل و انتقالات رعایت شود.

وی همچنین از افزایش میزان حق التدریسی اساتید کارشناسی خبر داد و گفت: دانشگاه برنامه دارد که در اسرع وقت حق التدریسی‌ها پرداخت شود.

افزایش واحدهای تابستانی از ۹ به ۱۴

شجاعی فرد در پایان به بخشنامه جدید آموزشی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در بخشنامه جدید تعداد واحد‌های ارائه شده ترم تابستان از ۹واحد به ۱۴ واحد افزایش یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.