سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه ممتاز سمنان در زمینه درصد انعقاد قرارداد به برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن

تمهیدات هفتگی مسئولان استانی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و چالش‌ها و نواقص برخی پروژ‌های در دست ساخت در نشست شورای مسکن استان بررسی شد

استاندار سمنان  گفت: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی در همایش مدیران ادارات کل راه و شهرسازی کل کشور، استان سمنان در بحث "درصد انعقاد قرارداد نسبت به برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن" به عنوان سومین استان کشور معرفی شد.

به گفته سید محمدرضا هاشمی در حال حاضر در سطح استان سمنان افزون بر ۱۸ هزار واحد مسکونی در حال احداث است و عملیات اجرایی احداث یک هزار و ۷۴ واحد مسکونی به عنوان بزرگترین سایت ویلایی سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دامغان آغاز شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه دربخش احداث واحد مسکونی روستایی استان، ۲ هزار واحد تعهد داریم که استان سمنان در این حوزه در کشور پیشرو است تاکید کرد: تعامل و ارتباط دو سویه بین اعضای شورای مسکن و بانک‌های عامل استان، ضرورت دارد تا تسریع در موارد مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن در استان در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی همچنین تاکید کرد: لازم است تا بهره گیری از بافت فرسوده در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به علت فراهم بودن زیرساخت های‌مورد نیاز، به صورت مناسب در دستور کار باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.