سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

آذربایجان اقتصاد خود را به یک کشور کودک کش متصل نکند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جمهوری آذربایجان ۶۰ درصد نفت رژیم صهیونسیتی را تامین می کند گفت: کشور مسلمان آذربایجان اقتصادش را به یک رژیم کودک کش متصل نکند.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: از دولت و ملت جمهوری آذربایجان قطع صادرات نفت به اسرائیل را خواهانیم چرا که جمهوری آذربایجان بیش از ۶۰ درصد نفت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تامین می‌کند از این‌رو نفت آذربایجان می‌تواند مشتریان دیگر داشته باشد و نباید اقتصاد کشور را به یک رژیم کودک‌کش وصل کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به تلاش‌های اسرائیل غاصب برای برون رفت از بحران غزه اظهار کرد: صهیونیست‌ها در مدیریت افکار و اذهان عمومی جهانیان برای توجیه اعمال ننگین و وحشیانه خود به طور کامل شکست خوردند.

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه صدای حمایت‌های مردمی در سراسر جهان و کشور‌های مختلف از فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگری بلند است گفت: امروز جهان شاهد برگزاری یک رفراندوم میدانی و خیابانی در حمایت از مردم مظلوم غزه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه به فرار رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و ادامه داد: در ۱۳ آبان ریشه‌کن شدن ریشه‌های فساد آمریکا در ایران عینیت یافت و روز نابودی سال‌ها دخالت ، خیانت و کودتای این کشور علیه ملت ایران است.

وی در اعلام مناسبت‌های هفته به روز ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: مهندسی فرهنگی یک موضوع و تخصص مهم است و باید با همت برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر ضرورت تقوای انتخاباتی گفت: نباید در تبلیغات انتخاباتی همدیگر را تخریب کرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.