سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسالت کشور‌های اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین

رسالت کشور‌های اسلامی و وظیفه مسلمانان، حمایت و هدایت مالی و زبانی از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، گفت: رسالت کشور‌های اسلامی و وظیفه مسلمانان، حمایت و هدایت مالی و زبانی از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه است و حتی در صورت نیاز باید وارد این کارزار و مبارزه شد.

او با اشاره به کشتار مسلمانان در غزه و سکوت جوامع جهانی، افزود: صهیونیست‌ها از ابتدای حمله به غزه تا امروز حدود ۱۰ هزار مسلمان را پیش چشم همه مسلمانان و مردم جهان به شهادت رساندند. اگر جوامع اسلامی از همان ابتدا برخوردی جدی با این ظالمان و حامیان آن‌ها داشتند این‌طور نسل‌کشی انجام نمی‌دادند.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: سران کشور‌های اسلامی کجا هستند؟ اسراییل غاصب فقط ۱۰ میلیون جمعیت دارد و چندصد میلیون نفر جمعیت کشور‌های اسلامی اطراف آن است. باید همه جوامع اسلامی یک صدا و منسجم در حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خیزند.

امام جمعه ساری افزود: تاکنون فقط یک گروه جهاد اسلامی با عزالدین قسام به میدان آمدند و بقیه گروه‌ها هنوز پا به عرصه نگذاشتند. رزمندگان فلسطینی و مقاومت، منتظر جنگ زمینی هستند تا آن‌جا را به قتلگاه و خیبری دیگر برای صهیونیست‌ها تبدیل کنند.

۱۳ آبان، روز استکبار سیتزی است

حجت الاسلام حسینی کارنامی به در پیش بودن ۱۳ آبان و گرامیداشت مناسبت‌های آن اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش آموزان و جوانان ما با حبی که به امام، اسلام و ولایت داشتند در آن خفقان رژیم استبدادی پهلوی وارد دانشگاه تهران شدند و بیش از ۵۰ جوان و نوجوان شهید شدند. یک سال بعد هم دانش‌آموزان و دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و گامی بزرگ در حفظ استقلال کشور برداشتند. تمام ایران‌ستیزی‌های آمریکا دلیلش این است که چرا لانه جاسوسی‌شان تسخیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.