سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۹ راس دام قاچاق/کاهش رشد سرقت در سطح استان

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۴۹ راس دام قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهر ماهیدشت خبر داد.

جلیل سلطانی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی در ۲ مأموریت جداگانه حین گشتزنی در محور پلیس راه به سمت ماهیدشت به ۲ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و برای بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی ۴۹ رأس گوسفند قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و تحویل احشام قاچاق کشف شده به سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

آغاز اقدامات امنیت محور پلیس

فرمانده انتظامی کرمانشاه به آغاز اقدامات امنیت محور پلیس کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان، مالخران، قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا و طی ماه‌های اخیر خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشته است

حاجیان با اشاره به کاهش رشد سرقت در سطح استان از ۱۳ به ۲ درصد ابراز اطمینان کرد که به دنبال اقدامات امنیت محور پلیس ترمز دزدی در استان کشیده شده است و این روند کاهشی طی ماه‌های آینده بازهم ادامه می یابد.

دستگیری عامل تیراندازی

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستا‌های شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه عثمانوند با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم دستگیر شده انگیزه اش را از این کار اختلاف مالی با فرد شاکی عنوان کرد، افزود: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.