سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداربستان آباد خواستار رفع نواقصات پروژه چهار خطه این شهرستان به سمت سراب شد

فرماندار شهرستان بستان آباد با اشاره به پروژه چهار خطه مسیر این شهرستان به سمت سراب که از سوی مسئولان شهرستان سراب افتتاح شده است گفت:متاسفانه این مسیر در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد نواقصات جدی دارد.

علیرضا توری در جلسه شورای اداری این شهرستان  با بیان اینکه نواقصات مسیرچهار خطه از شهر کردکندی به سمت سراب احصاء شده است گفت: متاسفانه شاهد بیشترین تصادفت جاده‌ای را در این مسیر هستیم.

نوری نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از انزوای آمریکا و رژیم صهیونستی در مجامع بین المللی سخن گفت :امروز جهان شاهد اقدامت شرم آور رژیم صهیونستی با حمایت‌های آمریکاست و این اقدامات از دل خود کشور‌های حامی اسرائیل وتوسط مردم خودشان با برپایی راهپیمایی‌ها محکوم می‌شود.

وی در این جلسه خواستار تسریع درعملیاتی کردن پروژه‌های نیمه تمام شهرستان شد و افزود:باید تلاش شود از باقیمانده فصل عمران برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده کرد.

حجت اسلام غفاری امام جمعه بستان آباد نیز در این جلسه از وضعیت نابسامان آسفالت برخی از معابرو خیابان‌های این شهرستان انتقاد کرد و افزود:متاسفانه آسفالت مسیر برخی از روستا‌های شهرستان برای تردد در زمستان مناسب نیستند.

وی در این جلسه از شهرداری خواست حقوق و معوقات کارگران شهرداری را به موقع پرداخت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.