سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار مرغ خوزستان از ثبات قابل قبولی برخوردار است 

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه با همراهی و تلاش صورت گرفته وضعیت بازار مرغ در استان در ثبات قابل قبولی قرار دارد و امیدواریم این وضعیت تداوم داشته باشد. 

علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان گفت: مردم مظلوم فلسطین با مقاومت خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت. 

او می‌گوید: مواردی که پیش‌تر کارشناسی شده بود در قالب مصوبه در جلسه امروز مطرح شد. از جمله موارد مطرح شده موضوع ۴ درصد کار‌های سخت و زیان آور پیمانکاران بود. 

به گفته او در همین رابطه یک اختلاف نظری در برداشت از قوانین بین پیمانکار و کارفرما در زمینه پرداخت حق و حقوق مشاغل سخت و زیان آور وجود داشت که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت؛ شورای حفاظت فنی وزارت کار نیز در مورد آن نظر دادند و بنا شد در صورتیکه در متن قرارداد کارفرما آن را ذکر نکرده باشد پرداخت سهم مشاغل سخت و زیان آور بر عهده خودش خواهد بود در غیر این صورت این مبلغ توسط پیمانکار پرداخت می‌شود.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص مساله نهاده‌های مرغداری‌های استان بود. خوشبختانه با همراهی و تلاش صورت گرفته وضعیت بازار مرغ در استان در ثبات قابل قبولی قرار دارد و امیدواریم این وضعیت تداوم داشته باشد. 

استاندار خوزستان گفت: در مورد تامین نهاده‌ها با جدیت پیگیر هستیم. بنا بر آنچه که مسئولان وزارت اعلام کرده‌اند چندین کشتی محموله سویا که برای مرحله جوجه‌ریزی ضرورت دارد تامین شده است. 

حسینی محراب ادامه داد: دو شب پیش نیز یک کشتی با محموله سویا از کشور هند پهلوگیری کرد و با تخلیه بار آن سهم استان تخصیص یافته و مرغداران استان در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

برچسب ها: بازار مرغ ، مرغ فروشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.