سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار خراسان رضوی بر افزایش و توزیع شعب اخذ رای در مشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: باید زمینه رای دادن مردم بدون دغدغه با افزایش شعب اخذ رای و توزیع مناسب شعب فراهم شود.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان مشهد اظهار کرد: انتخابات تعیین سرنوشت مردم است و از این جهت حائز اهمیت است و ما مسئولین باید زمینه‌ای را فراهم کنیم که مردم با امنیت و سادگی اتصال خود را به نظام اسلامی به نمایش بگذارند و با رایی که می‌د‌هند سرنوشت خود را مشخص کنند.

وی افزود: نظرسنجی‌ها حاکی است که حضور مردم و مشارکت در انتخابات روبه رشد است. این مسئله نکته مثبتی است که ما مسئولین باید به آن توجه کنیم. با تلاش‌های بیشتر، اطلاع رسانی، جهاد تبیین و همه آنچه‌را که لازم است، معتقدیم مشهد مقدس یک حضور گسترده مردم در انتخابات را خواهد داشت. مردم در بزنگاه‌ها نشان داده اند که چگونه پای انقلاب هستند.

نظری ادامه داد: ما باید امکان حضور گسترده مردم را فراهم و از آن‌ها دعوت کنیم. باید مردم را با شرایط و اوضاع و احوال آگاه کنیم. مکلف هستیم زمینه معرفی کاندیدا را به مردم فراهم کنیم و همچنین سرعت اخذ رای از مردم را در نظر بگیریم. مردم نباید معطل باشند و پشت در شعبه‌های اخذ رای بمانند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نباید مردم در انتخابات سردرگم باشند و با بی‌نظمی روبرو شوند. تعداد و توزیع شعب بسیار اهمیت دارد. هر کدام از این موارد مشکل داشته باشد نارضایتی ایجاد خواهد شد و نارضایتی مردمی در انتخابات اصلا قابل قبول نیست. تا قبل از برگزاری انتخابات باید چند رزمایش تخصصی برگزار شود. باید در بروز مشکلات سریع تصمیم گیری و حل مشکل کنیم. زیرا این تمرینات و حل مسائل اهمیت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.