سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد افتتاح شد

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد در راستای استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان با حضور استاندار قم افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد پیش از ظهر چهارشنبه با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و عبدالهی فرماندار جعفرآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار قم در این مراسم گفت: افتتاح مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد گامی در راستای حل مشکلات مردم این منطقه است و امیدواریم مسئولان این شهرستان در مسیر عمران و آبادانی جعفرآباد به صورت جهادی در میدان حضور داشته باشند.

آقامیری بیان کرد: با ایجاد مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد وظایفی که بر عهده ادارات مرکز استان قم است باید این خدمات در این شهرستان نیز به مردم منطقه ارائه شود و نباید مردم برای کار‌های خود به قم بیایند.

استاندار قم عنوان کرد: برای کارکنانی که محل زندگی خود را از مرکز استان به شهرستان منتقل می‌کنند باید تسهیلات و مزایایی در نظر گرفته شود تا این افراد در شهرستان محل خدمت مستقر شوند.

آقامیری بیان کرد: مجوز تأسیس درمانگاه شبانه روزی شهرستان جعفرآباد اخذ شده و امیدواریم به زودی این درمانگاه افتتاح و در اختیار شهروندان این شهرستان قرار گیرد.

استاندار قم با اشاره به مصوبات سفر ۴۵ روز گذشته خود به این شهرستان بیان داشت: از فرماندار شهرستان جعفرآباد می‌خواهیم که مصوبات را مورد بررسی قرار داده و طی دو هفته آینده روند اجرایی آن‌ها را گزارش دهد.

شهرستان جعفرآباد یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس استان قم و مرکز این شهرستان، شهر جعفریه و بخش‌های این شهرستان شامل قاهان و مرکزی می‌باشد.

جعفرآباد در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از قم جدا شد و به عنوان شهرستان مستقل معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.