سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدا در بناب

یادواره ۶۰ شهید دانش آموز و ۳ شهید فرهنگی شهرستان بناب با حضور دانش آموزان مدارس دخترانه در مسجد سفینه النجات شهرستان بناب برگزار شد.

یادواره ۶۰ شهید دانش آموز و ۳ شهید فرهنگی شهرستان بناب در راستای کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی با حضور دانش آموزان مدارس دخترانه در مسجد سفینه النجات شهرستان بناب برگزار شد.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهر‌های بناب و آذرشهر در این یادواره با اشاره به اینکه شهدا اصلی‌ترین الگوی دانش آموزان هستند اظهار داشت: شهدا به معنای واقعی الگوی زندگی ما و شما دانش آموزان عزیز هستند لذا بر همه ما وظیفه است که با الگو پذیری از این شهیدان بزرگوار اجازه نفوذ شخصیت‌های غربی و خارجی را به افکار و عقایدمان ندهیم.

آقای سلطانی با تاکید بر مطالعه وصیت نامه شهدا توسط دانش آموزان گفت: وصیت نامه شهدا مملو از توصیه‌ها و سفارشاتی است که می‌تواند زندگی ما را دگرگون سازد که مهمترین آن‌ها پیروی از ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: مهمترین مولفه پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی اعتماد بین مردم و مسئولین بود طوری که همه مردم دارایی‌های خود را خالصانه صرف جبهه و جنگ می‌کردند.

آقای سلطانی افزود: دانش آموزان با ارزش و باغیرت امروز در خط شهدا قرار دارند و به همین دلیل همیشه مورد هجمه دشمن هستند.

وی امید، ایمان، نشاط، خردورزی و هویت را پنج برنامه مهم فرآیند آموزش و پرورش برای دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: دانش آموزان باید در این مسیر گام بردارند.

در پایان مراسم از ۶۰ خانواده معظم شهدای دانش آموز تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.