سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستای ملی دوستدار کتاب در سیرجان

فرماندار سیرجان از انتخاب روستای نصرت آباد به عنوان روستای برگزیده کشور در بخش دوستدار کتاب خبر داد.

علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان گفت:در نهمین جشنواره روستای دوستدار کتاب کشور، روستای نصرت آباد سیرجان در رقابت با ۲۷۱ روستای شرکت کننده، به عنوان روستای دوستدار کتاب برگزیده شد.

وی افزود:این جشنواره به منظور ارزیابی کارنامه، عملکرد و تقدیر از روستائیان و عشایر در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی، همه ساله از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌گردد

یعقوبی پور این رویداد بزرگ فرهنگی و کسب عنوان برگزیده را به مردم فرهیخته و فرهنگ دوست روستای نصرت آباد و شهروندان سیرجان تبریک گفت و تصریح کرد: امیدوارم کسب این‍‍گونه افتخارات در حوزه کتاب و کتابخوانی روزافزون باشد.

رضازاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان نیز ضمن تبریک این موفقیت بزرگ، افزود: برنامه‌های فرهنگی با محوریت کتاب، انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک فرهنگی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کانون فرهنگی و هنری مسجد، احداث بوستان کتاب و خیابان کتاب و تالیف کتاب توسط نویسندگان بومی از مهمترین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی این روستا بوده است.

وی تصریح کرد:مراسم اختتامیه نهمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب با هدف تجلیل از اقدامات و تلاش‌های اهالی و مسئولین این روستا، به زودی با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل روستای نصرت آباد برگزار می‌ شود.

برچسب ها: دوستدار کتاب ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.