سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سامانه خیر و احسان کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سامانه خیر و احسان کشور را در البرز رونمایی کرد.

 رییس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت این سامانه با هدف تجمیع و شناسایی خیرین و نیازمندان کشور بر اساس تنوع جمعیتی و استانی انجام خواهد شد.

بختیاری افزود استان البرز به عنوان نخستین استان ، مجری سامانه خیر و احسان کشور است که نیازمندان و گروههای جهادی و خیرین آن شناسایی شده و خدمات را اولویت بندی خواهد کرد.

وی افزود پیش از این افراد به گروههای جهادی و سازمانها و نهادهای خیریه مراجعه می کردند که با آغاز فعالیت این سامانه،  نیازمندان نیازی به مراجعه به هیچ مرکز یا سازمانی نخواهند داشت و با شفافیت ، خدمات یکسان و مناسب دریافت خواهند کرد و  تمام نیازمندان کشور که تحت پوشش هیچ ارگان حمایتی نیستند هم در این سامانه خدمات مناسبت دریافت خواهند کرد.

بختیاری گفت با این سامانه یکپارچه نیازهای نیازمندان براساس اولویت ارائه می گردد و 
خیرین هم می توانند بر اساس توانمندی  به افرادی مد نظر خود کمک های حمایتی انجام دهد.

وی افزود  ۷۰ هزار خیریه و گروههای جهادی از ۲۲۰ هزار تشکل های غیردولتی کشور در مجموعه احسان و نیکوکاری فعالیت می کنند که با این سامانه پوشش خدماتی خیریه ها و گروههای جهادی در کشور براساس الگوی مناسب و یکسان انجام خواهد شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی ره افزود : مردمی نمودن برطرف کردن فقر،افزایش اعتماد مردم به عناصر فعال خیریه،شناسایی کانون های تراکم نیازمندان ،هدایت صحیح منابع مردمی برای حمایت از نیازمندان از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

 با راه اندازی این سامانه ، ۴۱۰ مرکز و ۳۰ خیریه در سامانه خیر و احسان در استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.