سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و انهدام باند ۹ نفره سارقان منزل در هرمزگان 

با هوشیاری و تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک باند ۹ نفره سارقان حرفه‌ای منزل در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند. 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل عمدتا از منازل آپارتمانی طبقه اول و منازل ویلایی و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و گشت زنی‌های هدفمند در محدوده‌های سرقت و رصد مستمر محل‌های تردد احتمالی متهمان تعداد ۹ نفر اعضاء یک باند که اقدام به سرقت منازل می‌کردند شناسایی و در دو عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان یکدستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که در سرقت و جابجایی اموال سرقتی از آن استفاده می‌شد توقیف ومقادیری اموال مسروقه شامل لوازم برقی سبک کشف و ضبط شد. 

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این با هماهنگی قضایی کلیه اموال مسروقه به مالباختگان تحویل گردید، گفت: تحقیقات بر روی این باند جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.