سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرار گرفتن عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان

به دنبال انتشار فهرست دانشگاه استنفورد، عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در فهرست ۲ درصد دانشمندان پراستناد دنیا قرار گرفت.

براساس تازه‌ترین آمار منتشر شده از یافته‌های طرح مشترک الزویر و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد که به عنوان «فهرست دانشگاه استنفورد» شناخته می‌شود و در قالب آن با تحلیل داده‌های پایگاه اسکوپس، اقدام به شناسایی و ارائۀ فهرستی از پژوهشگران پراستناد برتر جهان می‌کنند، محمدرضا پورکریمی عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، برای دومین بار در فهرست ۲ درصد دانشمندان پراستناد دنیا قرار گرفت. 

در فهرستی که به تازگی منتشر شده، بر اساس عملکرد استنادی یک ساله در سال ۲۰۲۲، عملکرد استنادی نویسندگان به ازای برونداد‌های پژوهشی آن‌ها منتشر شده است و محمدرضا پورکریمی، در حوزۀ موضوعی فیزیک و نجوم با ۲۰۱ استناد، در ردیف ۲ درصد دانشمندان برتر پراستناد جهان قرار گرفته است. 

علیرضا فارسی‌نژاد رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن تبریک این موفقیت به آقای پورکریمی، اظهار کرد: فعالیت اعضای هیئت علمی توانمند در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، فرصت مناسبی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار داده است که بتوانند با استفاده از چنین ظرفیت‌هایی، در کنار کسب سطح مطلوبی از آموزش‌های علمی، مهارت‌های پژوهشی خود را نیز افزایش دهند. 

محمدرضا پورکریمی، دانشیار بخش فیزیک دانشگاه سلمان فارسی کازرون و مدیر امور پژوهشی و فناوری این دانشگاه است. از دستاورد‌های علمی او می‌توان به انتشار مقاله‌های متعدد در مجلات معتبر علمی ISI و علمی پژوهشی و همچنین در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر داخلی و خارجی اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.