سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در مناطق کوهستانی خراسان رضوی به صفر درجه می‌رسد

سرپرست اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان رضوی گفت: با گسترش سامانه ناپایدار جوی و کاهش دما در استان، کمینه دما در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صفر درجه می‌رسد.

مرتضی اثمری سرپرست اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی خراسان رضوی گفت: کاهش دما بین چهار تا ۱۰ درجه خواهد بود که از عصر امروز آغاز و تا ظهر پنجشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

او با بیان این که مناطق شمالی خراسان رضوی بیشترین کاهش را ثبت خواهند کرد افزود: دمای کلانشهر مشهد نیز نسبت به روز گذشته تا هشت درجه کاهش خواهد یافت.

سرپرست اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی خراسان رضوی ادامه داد: همزمان با ورود این سامانه، وزش باد نیز در استان شدت می‌گیرد که در نتیجه آن بروز گرد و خاک در نواحی مرکزی به خصوص شرق استان موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

اثمری بیان کرد: در شبانه روز گذشته نیشابور با ۹ و صالح آباد با ۳۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است و بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز از ۲۰ درجه سانتیگراد فراتر نخواهد رفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.