سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب آموزش و مشاوره پیش از ازدواج در عمل در اصفهان

کتاب «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل» دراصفهان منتشر شد.

 رئیس کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این کتاب نوشته دکتر مریم السادات فاتحی زاده، رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اصفهان در انتشارات این دفتر راهی بازار انتشار شد.


احمد خیری افزود: نویسندگان در این کتاب با تشریح هریک از گام‌های اساسی لازم برای ازدواج از سویی و مؤلفه‌های کلیدی موجود در این گام‌ها، به مشاوران ازدواج و خانواده در این زمینه کمک کنند با داشتن جلسات مشاوره‌ای، به‌صورت کاربردی با مصداق‌های نیازمند بررسی در جلسات مشاورۀ پیش از ازدواج آشنا شوند.


او  گفت: این کتاب در بین تمامی منابع مختلف، اولین مجموعه‌ای است که با مصداق‌های عملی تجربه‌شده به ارائۀ جامع و کامل هر آنچه برای مشاورۀ اصولی پیش از ازدواج نیاز است، می‌پردازد.


رئیس کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان این که این کتاب در چهار جلد منتشر شده است، افزود: جلد اول به آمادگی‌های پیش از ازدواج، جلد دوم درباره تناسب‌های جسمی و روان‌شناختی، جلد سوم مشاورۀ کاربردی پیش از ازدواج و جلد چهارم آموزش و سنجش کمی و کیفی در مشاورۀ پیش از ازدواج اختصاص دارد.


چاپ نخست کتاب چهار جلدی «آموزش و مشاوره پیش از ازدواج؛ مفاهیم، دیدگاه‌ها و کاربست در عمل» در ۱۸۴۰ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه از انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.