سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق طلاجات زنان سالخورده در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق طلاجات زنان سالخورده که زندانی رای کار شهرستان‌های همجوار است در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مراغه ای مبنی بر این که مردی میانسال در سطح شهر به بهانه‌های مختلف اقدام به فریب و سرقت طلاجات زنان سالخورده کرده بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا با چهره زنی فرضی سارق را مشخص و با انجام تحقیقات میدانی و روش‌های علمی کشف جرایم موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را حین سرقت انگشتر یکی از خانم‌های سالخورده دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سارق سابقه دار و زندانی رای کار بوده و اهل یکی از شهرستان‌های همجوار است که با پرسه زدن در معابر به بهانه‌های مختلف از جمله کمک به زنان سالخورده و همچنین با ادعای آشنایی با پسر آن‌ها سوژه خود را انتخاب و با شگرد‌های خاص انگشتر و گوشواره‌های آن‌ها را سرقت می‌کرد که در بازجویی‌های فنی تاکنون به ۹ فقره سرقت از زنان سالخورده و همچنین چند فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کرد.

سرهنگ فارسی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق ۹ عدد انگشتر طلا به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف و تحویل مالباختگان شد که در این راستا ۴ نفر مال‌خر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه متهم اصلی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تاکید کرد: پلیس طبق قانون با مخلان امنیت برخورد قاطع می کند اما شهروندان نیز می‌بایست نسبت به ترفند‌های متقلبانه و فریبکارانه شیادان آگاه باشند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.