سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک مرکزی ابلاغ می شود

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: مصوبه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵درصد فردا به بانک مرکزی ابلاغ می شود.

مجید جودی گفت: وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی امروز توسط معاون اول رئیس جمهور به امضا رسید و انشالله فردا این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ می شود.

به گفته معاون بازسازی بنیاد مسکن بعد از ابلاغ این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور به بانک مرکزی و تایید این بانک تمامی بانک ها موظف به پرداخت این تسهیلات با نرخ سود ۵درصد هستند.

او می گوید: در این مصوبه تعداد واحدهای که باید نوسازی و مقاوم سازی شوند از ۲۰۰ هزار واحد در سال به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته و این مصوبه در تمامی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها قابلیت اجرایی شدن دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۲:۰۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
فردا هم میشه صد تا فردا هم میاد و می‌ره و بری بانک و بری بنیاد مسکن هنوز میگن چیزی ابلاغ نشده اصلا مسخره میکنن کارمند های بنیاد مسکن مارو .
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
خداکنه زودترپیگیریهاصورت بگیره وبانکها و بنیادمسکن تا قبل از رسیدن سرما کمی ازمشکلات مردم را حل کنند..البته اگربنیاد مسکن نگه بودجه نداره دولت این حرفها را باور نکن به امیدوام نشنید وقتی پول ندارید خونه نسازیدبا این گرونی..وقتی خودت مستاجرنیستی مشکلی نداری نمیتونی مشکل مردم رادرک کنید...جنایی که دربنیاد مسکن و امثال این مکانها سمت داری مردم اگه پول داشتن دیگه چشمشان به وام دولت نبودکه با هزا رتبصره و قانون و مشکلات بخواهند مشکلشان راحل کنند
محسن علوی
۱۸:۲۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
انشاالله به امید خدا هر چه زودتر تا چند روز آینده تا نرسیدن فصل سرما بانک ها و بنیاد مسکن وام ۳۵۰ میلیون تومانی رو به مردم عزیز روستا پرداخت کنن
علیرضا
۰۷:۳۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
این برای اونایی که هنوز پایان کار ۲۰۰ میلیونی رو نگرفتن هم شامل میشه ؟
اسماعیل جباری
۲۰:۲۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
برای اونای که هنوز پایان کار ۲۰۰میلیونی رو نگرفتن هم شامل میشود
ابی
۰۷:۱۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
بزرگترین مشکل برای گرفتن این وام.کارت پایان خدمت هست لطفا پیگیری کنید
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
فقط دروغ بنویسید
وام ۲۰۰ تومنی مسکن رو نگرفتیم بعد۳۵۰ ابلاغ شده
اینو میگن نداریم بعد اونو میدیم